Şikayet Yönetimi ve Politikası

Şirketimizde tüm başvurular yasal gereklilikler ve mevzuata uygun olarak aynı önem derecesinde titizlikle incelenir. Bu süreçte müşteri odaklı, şeffaf ve objektif bir şekilde değerlendirme yapılarak, müşterilerimiz için en uygun çözüm yolları aranır. Gizlilik prensibimiz doğrultusunda, başvuru sırasında iletmiş olduğunuz kişisel bilgileriniz sadece Şirketimiz içerisinde başvurunuzun değerlendirilmesi amacıyla kullanılır, çözüm sürecinde gerekmedikçe üçüncü şahıslarla paylaşılmaz.

 

Başvuru Süreci

Tarafımıza iletilen tüm başvurular, elektronik ortamda kayıt altına alınır ve en kısa sürede değerlendirilmek ve çözüm oluşturmak üzere ilgili birimlere yönlendirilir. Tüm talep ve şikayetler şeffaflık, cevap verebilirlik, objektiflik, erişilebilirlik, adillik, gizlilik, müşteri odaklılık, hesap verebilirlik ve sürekli iyileştirme çerçevesinde değerlendirilerek çözüme kavuşturulmaktadır. Başvurularınızın sonuçlanmasını takiben en kısa sürede tarafınıza telefon, e- posta veya sms ile bilgilendirme sağlanmaktadır.

Her şikayetin bir armağan olduğu düşüncesinden yola çıkarak, Şirketimize iletmiş olduğunuz başvurularınız ve geri bildirimlerinizi süreçlerimizi iyileştirme ve geliştirme amacı ile kullanırız.

 

Başvuru Kanallarımız

Tüm talep ve şikayet başvurularınızı 0212 216 9191 numaralı Müşteri Hizmet Merkezi’ mizden ya da internet sitemizde yer alan Yardım ve Destek alanı üzerinden bize iletebilirsiniz.

acn-sigorta-02122169191